menu

Riktig support, direkt från tillverkaren

Har du plötsligt fått ett tekniskt problem med en av dina etikettskrivare?
Ring oss och få en lösning. Vi är här för att hjälpa dig.

Kontakta oss

Riktig support


Vi vet hur viktiga etikettskrivare kan vara. Vi uppskattar den viktiga roll som etikettskrivare spelar för att möjliggöra spårning, kvalitetskontroll, förebyggande av bedrägeri, ökad säkerhet och operativ effektivitet. Det är därför vi kommer att leverera en lösning på alla tekniska problem så snabbt som möjligt.

Oavsett vilken etikettskrivare du använder: ring oss.

Inom räckhåll, var som helst

Om du har problem med en etikettskrivare, ring Brady. Våra mycket erfarna Technical Excellence Center-ingenjörer står beredda att lösa ditt problem. Via telefon, via e-post eller personligen i din anläggning.

Erbjud alla tekniska utmaningar för etikettskrivare du står inför, så får du ett första svar gratis inom 24 timmar, på ditt eget språk. För vi är här för att minska komplexiteten, inte öka på den.

Kundfokuserat från design till support

Har du ett tekniskt problem med etikettskrivare, men är inte säker på om det täcks av ditt serviceavtal med Brady? Hör av dig ändå för att få en lösning från våra experter. Vi reder ut detaljerna med full insyn.

Vi levererar helhetslösningar och komplett support, allt skräddarsytt efter behoven på din arbetsplats. Om snabba svarstider och felsökning är vad du behöver, är det vad vi kommer att leverera. Om du vill inkludera professionell installation och programmering av etikettskrivare, utbildning, förebyggande underhåll, utlåningsskrivare eller till och med beredskap för utlåning i din anläggning, är det vad vi kommer att ge dig. Ring oss och berätta om dina behov så kommer vi att föreslå en idealisk servicenivå.

Vi designar, tillverkar och erbjuder utmärkta etikettskrivare och identifieringslösningar. Vi är stolta över det vi gör och står för våra produkter. Och precis som våra etiketter håller vi fast vid våra kunder.

Våra erfarna tekniker känner till varje komponent i din Brady-skrivare – från skrivhuvud, drivrutiner, programvara och ner till minsta nit. De kommer att lösa ditt problem, hur speciellt det än är. För det är vad som händer när du har direkt tillverkarsupport.

Bättre med Brady

Världen är inte perfekt. Men den blir bättre med Brady. Vårt Technical Excellence Center kommer också att lösa problem med eventuella icke-Brady-skrivare som du kan ha ärvt. Vi för tillbaka dem i din lösningskolumn. För det är vår tolkning av riktig, kundfokuserad support.

Dessutom erbjuds alla våra servicenivåer med full insyn, komplett med ingreppstid, reparationstid och kostnad. Du kommer att kunna beräkna den totala ägandekostnaden innan du bestämmer dig.

Få en lösning

Även utan kontrakt, eller för skrivare som inte kommer från Brady, kan du kontakta oss och få en lösning.

    Andra platser

Granska servicenivåer

Vilken teknisk servicenivå behöver du? Studera alla alternativ, eller kontakta oss med en specifik utmaning.

Maintenance
Lite
Standard
Ultra
Tillgång till prioriterad support Ja Ja Ja Ja
Arbetsdagar till lösning 5 5 2 2
Skrivarens fraktkostnad / utryckningsavgifter Inkluderat Inkluderat Inkluderat Inkluderat
Installation & utbildning Nej Nej Nej Ja
Årligt förebyggande underhåll Brady eller kundens anläggning* Brady eller kundens anläggning* Brady eller kundens anläggning* Kundens anläggning med repetitionsutbildning på plats på begäran
Slitagedelar** Ja Ja Ja Ja
Reservdelar (exkl. skrivhuvud) Nej Ja Ja Ja
Skrivhuvud när det används med Bradys etikettmaterial Nej Nej Ja Ja
Arbetstimmar ingår 1 2 Alla Alla
Utlåningsskrivare ingår Nej Nej Levereras på begäran Tillgängligt på er anläggning
Skrivare som stöds Brady/ icke-Brady*** Brady Brady Brady

*De flesta serviceavtal inkluderar ett Brady- eller kundens platsalternativ, där skrivare antingen skickas till våra specialister eller också besöker våra specialister dig på plats för att serva skrivare i dina lokaler.
**För äldre Brady-skrivarmodeller som har ersatts med en nyare version kommer vi att kontrollera om slitagedelar kan göras tillgängliga.
***Vi erbjuder underhållsserviceavtal för skrivare som inte kommer från Brady med prioriterad tillgång till våra specialister och förebyggande underhåll på begäran. Vi kommer överens med dig om antalet reservdelar att köpa i början av avtalet för att undvika problem med tillgängligheten av reservdelar.

Studera alla serviceavtal

Knowledge Center

Broschyr

Vi levererar helhetslösningar och komplett support, allt skräddarsytt efter behoven på din arbetsplats.

Ladda ner broschyren
Brady Software Updates

Drivrutiner och fast programvara

Har du installerat Bradys senaste skrivardrivrutiner och fasta programvara?
Uppdatera dina enheter för optimal prestanda.

Uppdatera enheter
Warranty - Brady360

Gratis garanti

Alla Brady-skrivare erbjuds med en gratis 1 års garanti som standard. Ta reda på om det täcker dina behov.

Standard garanti