Programvara för skyltning och etiketter
Software Development Kit (SDK)
Processbrytning/låsning och Scafftag
Rörmärkningar och ventilidentifiering
Lösningar för produktidentifiering
Kabel- och ledningsidentifieringslösningar
Lösningar för arbetsplatssäkerhet
Lösningar för laboratorieidentifiering
Skriv ut dina egna identifieringslösningar
RFID-etiketter / Smart märkning
Integrering av automatiserad etikettering och etikettutskrift
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Brady erbjuder fullständig teknisk support, antingen per telefon eller på plats hos dig för att lösa alla utmaningar med etikettutskrift som du kan tänkas stöta på.
Tillgänglig teknisk service inkluderar felsökning, skrivarreparationer, skrivarinstallation på plats och användarutbildning.
Full support på lokalt språk
Belgien: 02 404 06 76
Frankrike: 01 76 75 32 57
Irland: 01 447 5269
Luxemburg: +32 2 404 06 76
Nederländerna: 020 7091207
Österrike: 004319287552
Schweiz: 044 583 06 06
Storbritannien: 0208 865 0438
Tyskland: 0302 215 3184
Normalt support på lokalt språk,
backup på engelska / franska
Danmark: 36 92 76 62
Italien: 02 36009972
Polen: 22 295 37 00
Slovakien: 02 3278 6671
Spanien: 91 114 7460
Sverige: 08 566 425 38
Tjeckien: 2 39 01 69 85
Turkiet: 0850 390 1825
Ungern: 06 1 778 9513
Support på engelska / franska
Estland: 622 5702
Finland: 9 231 955 59
Norge: 21 03 40 39
Portugal: 308803162
Rumänien: 021 5291389
Alla övriga länder: +44 333 333 1111
Även om utskrift av en etikett är enkelt med alla slags etikettskrivare från Brady, kan det ta viss tid att upptäcka och få rutin i användandet av alla funktioner och möjligheter hos skrivaren. Brady erbjuder 3 tjänster för att du ska komma igång:
Smidig installation av din Brady-etikettskrivare och -programvara med hjälp av skärmdelning.
Vi hjälper dig att producera din första etikett.
Smidig installation av din Brady-etikettskrivare och -programvara på plats, med hjälp av en Bradyspecialist.
Vi hjälper dig att producera din första etikett.
Teknisk integration av din Brady-etikettskrivare i automatiserade miljöer.
Registrera din etikettskrivare för att få produktuppdateringar och få hjälp snabbare.
Registrera dig nuUtöver en 1- eller 2-årig standardskrivargaranti, erbjuder Brady snabb respons på alla slags problem relaterade till Bradys etikettskrivare, över hela Europa. Tre serviceavtal finns tillgängliga för ett brett utbud av Bradys etikettskrivare: (Men också anpassade avtal som är skräddarsydda efter dina behov)
![]() |
![]() |
|
Prioritetsåtkomst till Bradys tekniska service | ![]() |
![]() |
Specialist till din anläggning | ![]() |
|
Utryckningsavgift inkluderas (i gröna regioner) | ![]() |
|
Alla reservdelar inkluderas | ![]() |
![]() |
Skrivhuvud inkluderas om du använder vårt Brady-material | ![]() |
![]() |
Alla arbetstimmar inkluderas | ![]() |
![]() |
Täcker transportkostnader | ![]() |
![]() |
Lösning inom 2 arbetsdagar | ![]() |
![]() |
Utlåningsskrivare på begäran | ![]() |
![]() |
Kostnadsfritt, årligt förebyggande underhåll | ![]() |
![]() |
BASE & FIELD-program tillgängliga
Utryckningsavgift / lånemaskiner = inkluderade i paketet
FIELD-program är tillgängliga men med begränsningar
Utryckningsavgift / lånemaskiner = offereras
EndastBASE-program är tillgängliga
Om du inte har ett skrivarserviceavtal, kan du kontrollera om din produkt fortfarande täcks av garantin, eller välja en reparation till fast avgift av din Brady-skrivare i Bradys verkstad eller på plats hos dig.
Brady erbjuder praktiskt inriktad utbildning på plats hos dig för att hjälpa dig att snabbt skriva ut de bästa etiketterna för din tillämpning. Ett utbildningscertifikat kan erbjudas alla deltagare.
Bradys skrivare kommer med en ettårig, begränsad garanti som är kostnadsfri (såvida inte annat har specificerats).
Garanti-informationPriser för skrivarinställning, serviceavtal, reparationer med fasta avgifter går att finna i Teknisk Support-prislistan.
Support-prislista